niedziela, 5 kwietnia 2020

Dalgona coffee-kawa po koreańsku

Zapraszam na pyszny hit internetu ostatnich dni -kawę po koreańsku. Właściwie jest to pianka kawowa na ciepłym mleku, wygląda pięknie, Ja mieszam ze sobą obie warstwy przed piciem. Polecam bo jest pyszna.


Składniki:
1 płaska łyżka kawy rozpuszczalnej
1 łyżka cukru waniliowego (może być zwykły)
2 łyżki ciepłej wody
oraz: 300 ml ciepłego mleka

Przygotowanie:
Mleko podgrzewamy w rondelku. W wysokim pojemniku (miseczce) miksujemy kawę z cukrem i wodą, aż powstanie  kawowa pianka (u mnie trwało to około 1 minuty). Mleko wlewamy do dwóch szklanek. Na wierzch wykładamy delikatnie kawową piankę.

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie miałem okazji pić takiej kawy, ale jestem przekonany, że samo już przyrządzanie kawy to jest po części rytuał. Od razu mogę każdemu polecić bardzo smaczną kawę w kapsułkach od https://www.nespresso.com/pl/pl/order/capsules/vertuo i jak dla mnie jest to bardzo mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń

Pisz śmiało ale bez wulgaryzmów